Veel Gestelde Vragen
Hoe kunnen we helpen?
Waar kan ik cadeaukaarten kopen?
Je kunt officiële Thuisbezorgd cadeaukaarten kopen in onze online winkel: https://www.thuisbezorgd.nl/
Kan ik fysieke cadeaukaarten kopen?
Helaas niet. Onze cadeaukaarten zijn alleen online verkrijgbaar.
Hoe werkt de digitale cadeaukaart?
Als je een digitale cadeaukaart koopt, sturen we je een unieke cadeaukaart-code naar het door jou gekozen e-mailadres. Je kunt ook een persoonlijke boodschap toevoegen voor de gelukkige ontvanger. Elke digitale cadeaukaart wordt afzonderlijk gemaild.
Kan ik een Thuisbezorgd cadeaukaart voor elk bedrag kopen?
Je kunt kiezen uit zes verschillende bedragen, tussen €20-€100.
Hoeveel cadeaukaarten kan ik online kopen?
Het maximale aantal cadeaukaarten dat je in onze online winkel kunt kopen, is 10. Als je een grotere bestelling wilt plaatsen, neem dan hier contact met ons op:
Hoelang duurt het voordat ik een cadeaukaart ontvang nadat ik deze gekocht heb?
Een digitale cadeaukaart wordt verstuurd naar het door jou gekozen e-mailadres. Je ontvangt deze binnen een uur na aankoop. Als je de cadeaukaart niet binnen het uur ontvangen hebt, neem dan contact met ons op.
Verlopen Thuisbezorgd cadeaukaarten?
Ja. Cadeaukaarten zijn ten minste één jaar na aanschaf geldig.
Maar vanwege lokale wetgeving kan de kaart zelfs langer geldig zijn. Als de periode van 12 maanden al voorbij is, waardoor je de cadeaukaart niet meer in kunt wisselen, neem dan contact met ons op.
Kan ik mijn cadeaukaart in fysieke restaurants gebruiken?
Je kunt alleen cadeaukaarten gebruiken om een bestelling te plaatsen op je lokale Thuisbezorgd website en mobiele apps.
Jammer genoeg kun je de cadeaukaart niet gebruiken op Just Eat Takeaway-platforms in de rest van de wereld of bij fysieke Thuisbezorgd restaurants.
Hoe wissel ik een cadeaukaart in?
Je kunt een cadeaukaart gebruiken voor je volgende Thuisbezorgd bestelling door online te betalen. Zo werkt het:
Website
Zoek op de pagina met betaalmethoden naar 'Voucher' onder de betaalopties. Selecteer 'Heb je een voucher of een kortingsbon?', voer je code in en druk op 'Controleren' om je korting toe te passen.
iPhone
Voordat je jouw bestelling afrondt, heb je twee mogelijkheden om je kortingscode toe te voegen:
1. Tik op de pagina 'Bestelling afronden' op 'Voucher toevoegen'.
2. Tik onder 'Betaalmethoden' op 'Voucher toevoegen'.
Android
Onder je betaalmethode vind je 'Heb je een voucher of kortingsbon?' Voer je code in en tik op 'Inwisselen' om je korting toe te passen.
Kortingen worden direct toegepast.
Mijn ontvanger heeft de cadeaukaart niet ontvangen. Wat moet diegene doen?
Controleer eerst of de e-mail niet in de spam-map of prullenbak is beland. Als je de e-mail nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact met ons op. We helpen je graag!
Wat gebeurt er als er niet genoeg op de cadeaukaart staat om een bestelling in zijn geheel te betalen?
Je kunt het resterende bedrag met een andere online betaalmethode voldoen.
Hoeveel bestellingen kan ik plaatsen met één cadeaukaart?
Je kunt zoveel bestellingen plaatsen als je wilt, totdat het bedrag op is.
Kan ik mijn cadeaukaart opnieuw opwaarderen met meer geld?
Helaas niet. We raden je aan een nieuwe cadeaukaart te kopen.
Mijn bestelling is geannuleerd. Wat gebeurt er nu met mijn cadeaukaart?
We zorgen er altijd voor dat de waarde van de cadeaukaart wordt terugbetaald. Het kan 24 uur duren voordat de cadeaukaart opgeladen is.
Kun je je cadeaukaart nog steeds niet gebruiken? Neem contact met ons op met de code van je cadeaukaart en de details van je geannuleerde bestelling.
Kan ik het geld teruggestort krijgen van mijn cadeaukaart?
In onze Algemene Voorwaarden kan je controleren of je recht hebt op een terugstorting. Mocht je een cadeaukaart hebben aangeschaft via een derde partij, dan dien je de terugstorting direct met deze derde partij te regelen